My SeLf....

assalamualaikum!!!
HAI !!:D
call me D for short exactly.

for your information im a happy go lucky girl and i love to read romantic novels. . !*speechless*

>sekolah kat Smk Derma Perlis . .:D
>Insan yang dianugerahkan nama indah Nur Diana ni meminati seorang jejaka 15 tahun.Auww!Fucking handsome bebeh.

>aku suka buka laptop then biar lama lamaa. . . . . HOHO

>kalau nak tahu ,aku orang yang ayu,(kehkeh kononnya lah)dan baik hati!

>budak hostel!jangan main main dengan aku!

>cek meluat tengok orang gedik and terkinja kinja cam beruk kat Sumatera.EUWW!Minta dijauhkan!

>aku bukan orang yang jiwang tapi boleh dikatakan laaa.Lagu jiwang wajib aku bukak bila bukak fb.<3

>fakta:bila bergambar aku suka menunduk sikitttt. .. . dan.. . . buat PEACE!


Insya-ALLAH kalau ada masa aku akan buat post yang MELETUP lagi.Harap korng slalu la bkak blog aku yang cantik ni(ok cantik la jugak).Bye,penat sangat hari ni. . .


Assalamualaikum!(suara ketua kampung)